Perşembe

Orta Karadeniz bölümünün ,Batı ve Doğu Karadeniz bölümlerinden daha az yağış almasının nedeni nedir?

Orta Karadeniz bölümünün ,Batı ve Doğu Karadeniz bölümlerinden daha az yağış almasının nedeni nedir?
Yükseltisinin az olması

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hesabınız Yoksa "Anonim"i seçerek Misafir Olarak Yorum Yapabilirsiniz...